پنجشنبه 01 آذر 1403

لزوم پیگیری امور ارباب رجوع از طریق خدمات غیر حضوری و تماما الکترونیکی و توسط میز خدمت

  • 1401/02/05 - 15:15
  • - تعداد بازدید: 65
  • - تعداد بازدیدکننده: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zeyb
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان تاكيد كرد:

لزوم پیگیری امور ارباب رجوع از طریق خدمات غیر حضوری و تماما الکترونیکی و توسط میز خدمت

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در جلسه ملاقات مردمي امروز دوشنبه، که در سالن جلسات اين شركت برگزار شد بر لزوم پیگیری امور ارباب رجوع از طریق خدمات غیر حضوری و تماما الکترونیکی و توسط میز خدمت تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان، رسول سواري در اين جلسه با تاکید بر لزوم تسريع در پیگیری امور ارباب رجوع افزود: ارائه خدمات به متقاضيان بايد از طريق سامانه خدمات غیر حضوری و تماما الکترونیکی و توسط میز خدمت صورت گیرد و ایمنی و سلامت همکاران و ارباب رجوع باید در زمان انجام امور اداری حفظ شود و مدیران واحدهای تولیدی و کارآفرینان محترم می بایست به نحوی برنامه ریزی نمایند که حتی الامکان از حضور فیزیکی خودداری کنند و از طریق سیستم های الکترونیکی اداری و سامانه های مشخص شده اقدام به پیگیری امور خود نمایند و چنانچه ضرورتا به شرکت شهرکهای صنعتی اصفهان مراجعه نمودند با فرآیندهای جدید تعریف شده منطبق و از طریق میز خدمت درخواست های خود را پیگیری و‌ نتیجه را از دبیرخانه یا پست الکترونیک خود دریافت نمایند. سواري در ادامه بر عزم ویژه این شرکت جهت حمایت همه جانبه از بخش تولید و صنعت در سال "توليد، دانش بنيان، اشتغال آفرين" تاکید کرد و گفت: بدون شک با توجه به پتانسیل های موجود در شهرکها و نواحي صنعتی استان، اين مناطق یکی از بهترین بسترهای سرمایه گذاری و استقرار شرکت های تولیدی و صنعتی دانش بنيان در صنعتی ترین استان کشور مي باشند.
  • گروه خبری : اخبار صفحات استان,اصفهان,گروه آرشیو تمام اخبار استان
  • کد خبر : 17285
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب