راهنمای شرکت در مزایده
- - ثبت نام در سامانه ستاد به نشانی setadiran.ir و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور.
- - مراجعه به دفاتر پیشخوان و دفاتر اسناد رسمی منتخب، طبق لیست زیر برای دریافت امضای الکترونیک.
- - مراجعه به سامانه ستاد با وارد نمودن شناسه کاربری و رمز عبور
- - ورود به بخش مزایده – بخش مزایده گر- دستگاه اجرایی
- - مراجعه به قسمت غیر منقول و انتخاب پلاک مزایده مورد نظر و دریافت اسناد مزایده.
- - مطالعه کامل اسناد مزایده.
- - تکمیل فرآیند به شرح زیر است:
1-7- تهیه پاکت ( الف) شامل ضمانت شرکت در مزایده مطابق راهنمایی انجام شده بند 2 شرایط مزایده.
2-7- تهیه پاکت (ب) شامل برگه های اسناد مزایده و مدارک لازم برای ارزیابی کیفی، مطابق بند 8 شرایط مزایده.
تبصره: لازم به ذکر است مزایده گر موظف است مستندات مربوط به جداول بند 9 اسناد مزایده را تهیه و در سامانه ستاد بارگذاری نماید.
- - تحویل پاکت (الف) و (ب) به دبیرخانه شرکت
- - وارد نمودن قیمت پیشنهادی(پاکت ج) مبلغ کل در سامانه ستاد.
نماینده سامانه ستاد در اصفهان - آقای صباغی
آدرس: اصفهان مجموعه اداری غدیر اداره کل صنعت ، معدن و تجارت اصفهان
تلفن: 3132645870